2015. november 11., szerda

Miénk a döntés?



"Mindannyiunknak hatalmunkban áll választani egészség és betegség, gazdagság és szegénység, szabadság és szolgaság között. A miénk a döntés, nem pedig bárki másé."
  /Richard Bach/


Ugye elgondolkodtató? Olykor nagyon könnyű kifogásokat találni arra, hogy ki, miben és miért felelős a nehézségekért. Van egy rossz hírem, ha eddig nem tudtad volna: Te Magad vagy felelős!
Mindig van választási lehetőséged, még akkor is,amikor úgy érzed, hogy nincs. Miközben olvasgattam ezt az idézetet, rájöttem, hogy nagyon szerencsés vagyok abban, hogy megtaláltam azt az utat, ami elvezet az egészséghez, gazdagsághoz, szabadsághoz.
És mindehhez tényleg szerencse kellett? Nem!
Ez az én választásom volt! Úgy döntöttem, hogy hátrahagyom a mókuskereket és új utat választok.
Egy keleti bölcsesség szerint, ha meg akarod változtatni a világot magad körül, akkor Neked kell változnod! Hidd el, megéri! Ne félj az újtól, ne félj attól, hogy a megszokott helyett szokatlan lesz valami,
hogy a kényelmesből olykor kényelmetlen dolgok is becsúsznak, és hogy az ismert helyett ismeretlen utakat jársz!

 http://kisnezsuzsanna.ganodermakave.hu/uzleti_lehetoseg
 http://szuzicafeusa.dxnnet.com/business_opportunity

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése